• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
Zaloguj się do eskok
skok energia

Skok Energia

  • Pożyczki
  • Kredyty
  • Konta osobiste
  • Ubezpieczenia
  • Lokaty
  • Firmy
  • Organizacje
  • Karty
  • Kontakt
  • Artykuły

Ważna informacja w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego

7 grudnia 2020

  • Pożyczka dobra energia
  • Szybka pożyczka
  • Pożyczka online
  • Pożyczka Konsolidacyjna
  • Linia pożyczkowa
  • Kredyt hipoteczny
  • Pożyczka hipoteczna
  • Linia pożyczkowa
  • Pożyczka obrotowa
  • Kredyt gospodarczy
  • Rachunek bieżący TANDEM
  • Rachunek bieżący dla Podmiotów III sektora
  • ROR
  • Indywidualne Konto Spółdzielcze
  • Avista
  • Rachunek podstawowy
  • Przenieś Swój rachunek
  • Bankowość elektroniczna
  • Lokaty terminowe
  • Lokaty systematycznego oszczędzania
  • Karta płatnicza VISA
  • Mieszkaniowe
  • NNW
  • Zdrowotne
  • Podróżne
  • Komunikacyjne
  • Grupowe

WAŻNA INFORMACJA
w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego 

Korzystaj z usług SKOK ENERGIA bez wychodzenia z domu 

Pamiętaj, że większość transakcji możesz wykonać bez potrzeby ruszania się z domu. Aplikacja mobilna mSKOK i system internetowy eSKOK są dostępne codziennie, 24 godziny na dobę. Jeśli możesz rób zakupy online, a gdy płacisz w sklepie tradycyjnym, wybieraj bezpieczne płatności zbliżeniowe kartą.
Większość punktów kasowych będzie otwarta. Jednak w związku ze wzmożoną ochroną przed zachorowaniami na choroby zakaźne oraz decyzjami Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r., w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, niektóre punkty kasowe mogą funkcjonować inaczej niż zwykle. Przed wizytą sprawdź, czy punkt kasowy do którego chcesz się udać jest otwarty. Na Państwa potrzeby w sprawach informacyjnych i doradczych w godzinach 9.00-17.00 została  uruchomiona infolinia pod numerem 48 611-31-13.

 Przypominamy, że bankowość internetowa i aplikacja mobilna to najprostsze sposoby bezpiecznego zarządzania pieniędzmi, w dowolnym miejscu i czasie.

Skorzystaj z bankowości internetowej eSKOK oraz aplikacji mobilnej  mSKOK.

Jeśli masz konto z usługą eSKOK (aplikacją mobilną mSKOK) zaloguj się a uzyskasz:

  • pełna kontrola nad Twoimi finansami
  • dostęp do informacji o rachunkach przez 24 godziny 7 dni w tygodniu
  • możliwość uzyskania pożyczki
  • bezpieczeństwo dzięki licznym zabezpieczeniom i powiadomieniom o transakcjach
  • możliwość zakładania lokat oraz wykonywania przelewów

 

W bankowości internetowej i mobilnej sprawdzisz saldo, wykonasz przelewy, opłacisz rachunki, zablokujesz kartę. Zobacz co jeszcze możesz zrobić zdalnie!

Dostęp do systemu eSKOK oraz mSKOK

Jeśli jeszcze nie masz swojego konta z dostępem do internetu a chcesz mieć pełny wgląd do swojego konta w domu,udaj się do jednego z naszych punktów kasowych i złóż wniosek o nadanie dostępu. Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu: 48 611-31-13.

Korzystaj z płatności zbliżeniowych

Tak, jak zaleca Światowa Organizacja Zdrowia prosimy  o ograniczenie korzystania z gotówki. Zamiast płacić gotówką, możesz skorzystać z płatności kartą VISA. Karta VISA jest kartą płatniczą wobec czego korzystasz ze środków tylko do wysokości posiadanych środków na rachunku. Karta VISA jest kartą  służącą do płatności w sklepach i innych punktach usługowych oraz do wypłat w bankomatach oraz w wyznaczonych sklepach (cashback).

 

WAŻNE

Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty  płatniczej VISA zapraszamy do punktów kasowych SKOK Energia.

Obsługa w punkcie kasowym

W trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników jeżeli decydujesz się na wizytę w naszym punkcie kasowym prosimy:

  • poczekaj na swoją kolej zachowując bezpieczny odstęp od stanowiska pracownika oraz klienta czekającego w kolejce przed i za Tobą
  • jeżeli chcesz wypłacić gotówkę z konta skorzystaj z bezpłatnego bankomatu, bankomatów EURONET  lub innych bankomatów
  • jeżeli zaawizowałeś już swoją wypłatę w punkcie kasowym – wypłać gotówkę w kasie
  • nie przychodź gdy jesteś chory lub obowiązuje Cię kwarantanna – stosuj się do zaleceń władz
  • zachowaj cierpliwość, gdyż w związku z obecną sytuacją w najbliższym czasie mogą wydłużyć się niektóre nasze czynności
    • oczekiwanie na obsługę w placówce,
    • otwarcie nowych produktów,
    • zamówienie kart płatniczych,
    • decyzja kredytowa i uruchomienie kredytu,
    • odpowiedź na reklamację,
    • połączenie z infolinią

Rekomendujemy stosować zalecenia i środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu chorobę COVID-19.Informacje na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady

 

Przepraszamy za ewentualne niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

ZARZĄD SKOK ENERGIA

Bezpieczeństwo

neo NOWOCZESNOŚĆ skokenergia polygon ETYKA skokenergia polygon ODPOWIEDZIALNOŚĆ

KLIENT INDYWIDUALNY

  • Pożyczki
  • Kredyty
  • Lokaty
  • Konta osobiste
  • Ubezpieczenia
  • Karty
  • SWIFT (BIC), IBAN

FIRMY

  • Linia pożyczkowa
  • Pożyczka obrotowa
  • Kredyt gospodarczy
  • Rachunek bieżący TANDEM

ORGANIZACJE

  • Rachunek bieżący dla Podmiotów III sektora

SKOK ENERGIA

  • Oddziały
  • O nas
  • Władze
  • Materiały do pobrania
  • Polityka prywatności
  • Polityka Informacyjna
  • Ład korporacyjny
skok energia

Hamernicka 4 lok 1
Kozienice

KONTAKT

Centrala SKOK ENERGIA
ul. Hamernicka 4 lok. 1
26-900 Kozienice
tel. (48) 611-30-80
e-mail: biuro@skokenergia.pl

fb

Projekt i wykonanie strony www: miastostron.pl

wosp

    Skontaktuj się z nami: